سرخط خبرها

کادر بهداشت و درمان مشهد اهانت مجله شارلی ابدو را محکوم کردند

  • کد خبر: ۱۴۵۰۴۷
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
کادر بهداشت و درمان مشهد اهانت مجله شارلی ابدو را محکوم کردند
رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه تجمع امروز کادر بهداشت و درمان گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد گستاخی دشمنان به رهبر معظم انقلاب بوده ایم و تمام اقشار جامعه این اقدام کوردلانه نشریه شارلی ابدو فرانسه را محکوم می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، جمعی از کادر بهداشت و درمان مشهد روز پنجشنبه ۲۲دی، در محکومیت اهانت مجله فرانسوی «شارلی ابدو» به رهبر معظم انقلاب اسلامی تجمع اعتراضی برپا کردند

این تجمع با حضور مسوولان دانشگاه علوم پزشکی، پرسنل بهداشت و درمان و برخی از اقشار مردم در مسجد بیمارستان قائم (عج) مشهد برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه این تجمع به خبرنگاران گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد گستاخی دشمنان به رهبر معظم انقلاب بوده ایم و تمام اقشار جامعه این اقدام کوردلانه نشریه شارلی ابدو فرانسه را محکوم می‌کند.
دکتر محمد کیانی ادامه داد: این اقدام نتیجه عجز و ناتوانی دشمنان بوده و آنان وقتی از راههای دیگر ناکام ماندند، از ظرفیت رسانه و با اقدامات موهن برای رسیدن به اهداف خود استفاده کردند.
وی عنوان کرد: دشمن و رسانه های معاند اقدامات زیادی علیه مسلمانان در سال‌های اخیر و به‌ خصوص از سال ۲۰۲۰ به بعد انجام داده اند که آخرین موارد آن حمایت از اقدام کوردلانه در حادثه تروریستی شیراز و پس از آن اهانت به رهبر معظم انقلاب بوده است.
کیانی افزود: اعتقاد داریم آن چیزی که حق است و توسط رهبری عزیز مدیریت می‌شود تا پایان باید ادامه یابد و دشمنان کوردل و حامیان آنها نمی‌توانند ذره‌ای از عشق و ارادت امت انقلابی ایران و امت‌های مسلمان دیگر کشورهای جهان به رهبر معظم انقلاب را کم نمایند.

به گزارش ایرنا، نشریه "شارلی ابدو" فرانسه در پی اقدام سخیف خود مبنی بر راه‌اندازی یک مسابقه بین‌المللی برای رسم کاریکاتور، ویژه‌نامه ۱۴ دیماه ۱۴۰۱ خود را با تصاویری به شدت موهن همراه با الفاظ و عباراتی زشت و توهین‌آمیز به این امر اختصاص داد.

 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->